happiness

jag ska till U2 i sommar!

fick tag i ett par biljetter på internet för ockerpris, men det är det definitivt värt. ångrade mig så jag nästan var ledsen förra gången de var i sverige för att jag inte gick, men den här chansen missar jag inte. det blir jag och john som drar till göteborg den 31 juli. great!

känner på mig att den här helgen kommer att bli jäkligt bra! först borås, sedan göteborg. kommer inte att vara hemma en minut och det ska bli så skönt. hoppas på massor med nöje, god mat, öl och dans ända tills klubben stänger. men vi får väl se vad som händer.

poker face av lady gaga har väl inte undgått någon. men här kommer den lite annorlunda. snacka om att hon är ett musikaliskt under.

lady gaga  - poker face (acoustic)

Kommentarer
Postat av: Tina

fan vad avis jag blir :( men kul för dig vill man veta hur dyrt det blev?

2009-04-03 @ 14:01:23
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
Postat av: jakob

nananana :] de kostade 950 kr/st, så det var.. överkomligt.

2009-04-05 @ 16:45:02
URL: http://jaaakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0