jag hade rätt

min helg blev riktigt, riktigt bra. jag fick allt jag önskade :]

det började kanske lagom bra med att tåget till borås blev försenat, men det gjorde mig inte så mycket. kvällen blev toppenbra med jättegod mat och dryck i alla fall. vi gick hem och tog det lugnt.. tittade lite film och så. åkte till john i göteborg vid tolv dagen därpå.

först av allt skulle vi till järntorget och ha kuddkrig. det var nog... omkring hundra personer som bara ville ha en trevlig stund tillsammans. hur roligt som helst och lite annorlunda. det finns reportage om det i flera olika tidningar. här är en:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2698437.svd

därefter vidare till slottskogen för att gotta oss i solen med en kall öl och en frisbee. det blev flera timmar där och vädret var som en riktig vårdag ska vara. waaaaaaahhh!

sedan hem, äta lite mat och spela lite spel innan det var dags att dra sig utåt. först var vi så trötta efter dagen.. satt och pratade och gäspade om vartannat, så det kändes väl sådär. men emma och elin fick våra trötta själar att piggna till lite, så vi drog vidare till sticky fingers. dansade tills vi verkligen inte orkade mer och kom hem nån gång vid fyra.

tänk om jag kunde göra om det här varje helg. just nu mår jag bara fantastiskt! kan alldeles för få superlativ för att uttrycka hur nöjd, och hur glad jag är. bilder från kvällen finns för ovanlighetens skull, så jag försöka mig på att ladda upp några sen.

eddie vedder - long nights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0