örebro

har haft en lugn och skön helg. i fredags gjorde jag mig en tacopaj. gjorde för fem personer så jag kunde ha lite dagen efter också, men jag var hungrig så jag smällde i mig alltihop. var proppmätt och mådde skit när jag vaknade på lördagen. jaa.. är man hungrig så är man.

och en dag av den här påskhelgen hälsade jag på sara i örebro. fin svamp, god mat och en massa cyklande - i alla fall för hennes del >:] sol hela dagen så jag blev lite brun t.o.m, men mest röd om näsan. snacka om en fin dag och jag had a great time. meeer av det.

idag har jag jobbat i skogen så nu är jag trött. var verkligen jobbigt så nu ska det verkligen bli skönt att sova. här kommer en låt emil spelade för mig idag. emil är förresten en fantastisk man - det ska jag säga till honom nästa gång vi ses.

flipsyde  - when it was good


Kommentarer
Postat av: SARA.

du är fantastiskt dålig på att uppdatera.. skärpning snickarn! och du kan ju lägga upp något musiktips på någon coolt och bra hiphoplåt, jag har köpt en sån där cool jacka, måste ju liksom ha lite matchande musika! :D

2009-05-12 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0