ledig

i måndags jobbade jag och morbror. halva dagen bestod av att gräva upp en del av en gräsmatta, så det blev en sliten dag. putsade lite på ett garage som vi ska måla när det blir lite mer jämn temperatur på nätterna. fick massor med beröm efter dagen.. jobbade självständigt och vi hann med hur mycket som helst. kändes hur bra som helst när det var dags att gå hem.

gick hem och sov en stund och sen direkt iväg till att jobba natt. satan vad trött jag var på morgonen vilket kanske inte var så konstigt. gjorde tre nätter till efter det så nu ska det bli skönt att vara lite ledig i helgen. på tisdag börjar vi antagligen, och förhoppningsvis, på en ny altan.

och igår hade jag en trevlig kväll i alla fall med både nya och gamla vänner. först var vi på bio och kollade benjamin buttons otroliga liv. den var.. sådär. inte alls så bra som man hört många tycka. därefter hem till mig för att spela spel.. och jag fick pisk i sverigespelet :] 

beatles - you've got to hide your love away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0