ett litet ljus

jag har haft en fantastisk dag. att snickra och bygga är verkligen hur roligt som helst. jag har tänkt på om det kanske är det jag vill göra ett tag framöver. att vara aktiv och röra på mig är nåt av en personlig... grund. hittar inget bra ord egentligen, men jag vet att snickeriet ger mig så mycket av det där alla fall.

har länge velat bli psykolog, men just nu är det så jäkla långt bort. för det första måste jag plugga upp några betyg eftersom det krävs nästan högsta betyg i allt. efter det är det fem års studier plus ett års praktik. just nu så orkar jag verkligen inte det. jag måste försöka fundera över vad jag egentligen vill göra.

nu, det jag och min morbror ska göra är att göra om ett loft på ett gammalt torp, nästan helt från grunden. just nu gör vi golvet, vilket betyder och det är mycket släpande, hukande, krypande. min rygg trodde den skulle gå av vid fyra på eftermiddagen, så vi slutade då. jag känner mig så förjävla kass som är 20 år och har stundvis ont i ryggen. å andra sidan var det kanske okej att ha lite ont efter den här dagen.

jaja. när jag kom fick jag vila litegrann, sen iväg till jägarskolan. idag kändes det bättre faktiskt. jag har nog mer koll än vad jag tror. awieeeee!

:]

the editors - the racing rats


Kommentarer
Postat av: anonym.

din blogg är så fin med blåa blommor. tycker dock inte ditt kort är så bra. råkar veta att du har några bättre. komigen mannen!

2009-02-10 @ 22:27:23
Postat av: jakob

har jag blåa blommor?



mitt kort duger tills jag får mod att byta till något av mina mer... coola :] vänta du..

2009-02-16 @ 16:15:53
URL: http://jaaakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0