hagelskytte

min helg har verkligen varit hit och dit. det känns som om jag varit överallt...

i lördags sköt jag massor med lerduvor i alla fall :] eller ja.. jag sköt massor med hagel, men jag träffade inte 100 % direkt.. haha. men det var första gången och vi ska köra nån gång snart igen. hoppas att det går lite bättre då.

på en vecka har jag bestämt mig för att bli snickare. jag har faktiskt kollat på en utbildning i skövde som ger behörighet till lärlingsplats efteråt. ska ringa dem nån gång nu i veckan och höra mer, men det känns riktigt bra! jag vet inte om det här bara är ännu ett... infall, men den här gången ska jag gå lite på magkänslan och komma till skott.

veckan har börjat med att ha jobbat sex timmar nu på dagen, sen har jag ungefär två-tre dagar kvar på golvet med min morbror. är så jäkla sugen att jobba nu.. jag får typ abstinens :] älskar den känslan!

dags att dra sig vidare. här kommer en fin bit..

griffin house - better than love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0