konstiga drömmar

igår sov jag 12 h.. vaknade klockan sex och kände mig utvilad, men på kvällen var jag lika trött igen så inatt har jag sovit 10 h till. ibland lyckas jag verkligen :]

drömde en riktigt märklig dröm inatt också. jag drömde om någon jag inte känner, men i drömmen så kände jag henne hur bra som helst. tänk om hon är sån i verkligheten liksom? då måste ju vissa drömmar ha en viss förmåga att se in i framtiden. det var bra jättebra dröm i alla fall!

idag är jag ledig. första dagen på vecka.. och idag ska vi boka resa till turkiet är det tänkt. ska bli så jäkla gött. det var ett tag sen jag var utomlands på en sån här resa, så det här ser jag verkligen fram emot.

nej, nu är det dags för frukost. ska skriva mer senare. den här låten kan inte få mig att sluta tänka på sommaren, på kusten, på så mycket saker jag tycker om. det är en bra låt helt enkelt.

uno svenningsson - vågorna


alanya beach i turkiet. det ser helt okej ut :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0