ibland har jag det bra

idag är det söndag och jag ska sammanfatta helgen som den bästa på länge. i fredags blev utlandsresan färdig och på kvällen åt jag mat hemma och tittade på på spåret. och som den svampen jag försöker vara suger jag in allt jag kan lära mig. älskar såna program och frågesporter, frågespel och liknande. efter det - ut på krogen för att ta en öl och snacka skit. kvällen var lugn.

igår började dagen med att jag åkte till jula i skara och köpte ett par snickarbyxor. om jag nu inte kan vara en snickare så får jag väl i alla fall försöka se ut som en. hoppas jag får mycket användning för dem och just nu verkar det som att hela veckan blir full av jobb, toppen toppen.

jag var nära att helt glömma bort det igår faktiskt, men på kvällen skulle vi ha en liten återträff med klassen från nian. långt ifrån alla kunde komma, men hela kvällen blev så sanslöst rolig. började med bowling, gick vidare till noveau för mat... och annat.

där provade kag en "suck and blow". för er som inte känner till vad det är så är det ett kort, rakt rör med alkoholbaserad gelé inuti. ett sätt att dricka en shot typ. en person ska suga och en ska blåsa. och jävlar vad fort den var nere i magen. verkligen annorlunda! på den här länken finns det en liten video hur det ser ut.

http://www.suckandblow.com 

kvällen blev minst sagt lyckad!

gavin degraw - I don't want to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0