jag är så glad att jag är jag

den senaste veckan har varit så fantastiskt fantastisk bra. jag har mått så bra av allt jobb på golvet och idag blev vi färdiga, så nu vet jag inte nästa gång jag får bygga. imorgon ringer jag i alla fall och hör om den där utbildningen i skövde om det är nåt att ha.

fattar verkligen inte vad det har varit med mig idag. :] har varit på ett jättebra humör hela dagen, inte för att jag brukar vara på dålig humör, men ändå :] jobbade till halv fem, gick hem och tog de lugnt en stund innan jag åkte iväg och simmade ett tag, vilket var hur skönt som helst.

börjar bli så där riktigt jäkla sugen på att träna ordentligt igen. har varit dåligt med sånt det senaste halvåret, men nu är det dags igen. tyvärr får jag nog skippa all kampsportsträning fram tills i höst.

nej, nu är det dags att fortsätta se på filmen, independence day.

thomas andersson wij - dina svala händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0