god, I feel good

nu är resa till turkiet bokad. fyra killar blev vi som ska ha så jävla roligt :] ska antagligen jobba hela sommaren, så det här blir min egna lilla semester. massor med bad, sol, öl och drinkar hoppas vi på!

ikväll kommer brorsan hem igen från linköping. först ska vi äta med familjen, sen ska jag dra mig ut med lite polare. var ett tag sen jag var ute, så nu sätter jag ölen i kylen. underbart.

blev skitsur när jag fick reda på att jag inte kunde åka till stugan på måndag. det passade inte riktigt då det är massa bråte och annan skit där ute nu. besöket får helt enkelt vänta en månad.

på söndag åker familjen till sälen. jag blir ensam ända till torsdag, vilket ska bli så skönt. ska hjälpa min morbror som är snickare med lite olika projekt. om inte min förbannade tumme satt mitt i handen så skulle jag kunna tänka mig att bli snickare faktiskt. det är hur roligt som helst ju. det ger också ofta ännu en chans att få vara utomhus :]

det här inlägget fick handla om lite allt möjligt. nu ska jag gå och ringa och snacka skit med en av mina största förebilder i livet, faktiskt. han är bra.

U2 - sometimes you can't make it on your own


Kommentarer
Postat av: sara. (20+)

jag som trodde jag var din största förebild! vilken besvikelse jag känner nu!

2009-02-07 @ 22:47:32
Postat av: sara.

töntis!

2009-02-09 @ 21:39:23
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: sara.

töntis.

2009-02-09 @ 21:40:10
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0