hej och hå

öl, pizza och tv-spel... det är väl ändå en riktig "grabbkväll"? :] för det var precis vad det blev igår. det var ett tag sen nu, så det var riktigt soft. när klockan var halv tolv drog några hem, medan andra gick utåt. jag skulle ju tyvärr jobba kl 7 idag så jag var en av dem som drog sig hem.

efter en halv film stupade jag vid 2. på tok för sent, så nu är jag.. trött! som i vanlig ordning kommer jag antagligen piggna till nu under kvällen och få svårt att sova sen. min kropp är ett enda stort mysterium... det får bli en promenad innan jag ska till min date med john blund.

mark knopfler är en kille som gör massor med bra musik. han gör verkligen musik i min stil..

mark knopfler - postcards from paraguay


Kommentarer
Postat av: sanna

din musiksmak har du kvar iallafall.

:)

2009-02-03 @ 03:42:09
URL: http://nogg.se/amy
Postat av: jakob

glömmer inte i första taget att du var minst sagt.. into dire straits och mark knopfler :]

2009-02-03 @ 14:22:55
URL: http://jaaakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0